Veel gestelde vragen

Bestellen

1. Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra een bestelling is verstuurd ontvangt de klant een email met:

  • Een track & trace nummer;
  • En een koppeling naar de webpagina van de bezorgdienst;
  • Door het activeren van de koppeling naar de informatie van de bezorgdienst kan de status van de bestelling bij de bezorgdienst geraadpleegd worden;
  • Indien de beloofde bezorgtermijn niet gehaald gaat worden door Heeja ontvangt de klant een bericht via email.

2. Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat, bestellen bij heeja.nl?
Bestellen bij de Heeja webwinkel is heel eenvoudig. Hieronder de stappen:

  • Kies het gewenste artikel. Let op het invoeren van de goede maat;
  • Deponeer het artikel in de winkelmand;
  • Ga naar ‘betalen’;
  • Voer de gegevens van het factuur adres en eventueel het afwijkende afleveradres in;
  • Maak eventueel een account aan: dit is niet verplicht;
  • Geef aan op welke wijze u wenst te betalen;
  • Geef aan dat u wil bestellen.

3. Kan ik ook artikelen bestellen die niet in de webwinkel staan?

Indien u een artikel wil bestellen dat niet in de webwinkel aanwezig is kunt u ons altijd bereiken door een email te sturen naar info@heeja.nl. Heeja neemt vervolgens contact met u op. Stuur als het kan een voorbeeld mee. Eventueel een afbeelding van het gevraagde artikel, dat maakt het bestellen voor Heeja eenvoudiger. U kunt ons ook bellen: 0577-460 516

4. Wat is de levertijd?
Heeja hanteert de regel dat een bestelling die vóór 16.00 uur is geplaatst de volgende werkdag wordt afgeleverd. De levertijd is per artikel aangegeven in de webwinkel. Bestellingen die op zaterdag of zondag zijn geplaatst worden op dinsdag afgeleverd.Indien een artikel niet binnen een dag leverbaar is staat dit duidelijk aangegeven bij het betreffende artikel in de webwinkel.

5 . Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Indien een bestelling nog niet is uitgeleverd, kan deze via een email (info@heeja.nl) of contactformulier worden geannuleerd. Een reeds gedane betaling wordt geretourneerd zodra deze is ontvangen. Dit kan enkele werkdagen duren.
Indien de bestelling reeds is verzonden kan de klant de bestelling op de normale wijze aan Heeja retourneren.

Retourneren

1. Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
De kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een gebrek of defect aan het artikel.

2. Wat is de retourtermijn?
Heeja hanteert een retourtermijn van 14 dagen.

3. Hoe kan ik een artikel retourneren?

  • Artikelen worden geretourneerd in de originele verpakking met een ingevuld retourformulier;
  • De artikelen zijn onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen;
  • Het artikel is voorzien van alle originele labels;
  • Het pakket wordt via de post geretourneerd of naar de winkel gebracht. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant;
  • Artikelen die in opdracht en naar specificatie van de klant zijn vervaardigd kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

4. Wat is de status van mijn retourzending?
Over de status van een retourzending kunt u via email contact opnemen met Heeja: info@heeja.nl

Garantie & Reparatie

1.Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Indien u een beschadigd artikel ontvangt stuurt u zo snel mogelijk een email aan info@heeja.nl. Een foto van de beschadiging of het gebrek helpt de spoedige afhandeling. Heeja zal zich inspannen de fout te herstellen of de aankoopprijs en eventuele afleverkosten te vergoeden.

2. Heb ik garantie op mijn aankopen?
Heeja is wettelijk verplicht producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen die de klant van deze producten mag hebben. De klant heeft daarnaast recht op een fabrieksgarantie die door de fabrikant, groothandel of importeur wordt gegeven.

3. Wat kost een reparatie?
Aan de meeste reparaties zijn kosten verbonden. Heeja verstrekt een kostenopgave aan de klant voorafgaand aan de reparatie. Indien de kosten van reparatie onder garantiebepalingen vallen hoeft de klant deze niet te betalen.

Vragen of meer weten? Bel 0577 - 461 435 of mail naar info@heeja.nl